Zwroty i reklamacje
ZWROTY
M E E R to zakupy bez ryzyka! Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt, nie przypadł Ci do gustu i jednak chcesz go zwrócić masz do tego prawo!
Produkty mogą być zwrócone lub wymienione w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.
Informujemy, że zwracane produkty nie mogą być:
– pobrudzone makijażem,
– ubrudzone/zakurzone,
– wyprane lub nosić oznak użytkowania,
– wadliwe, uszkodzone,
– pozbawione metek od producenta oraz metki naszego serwisu MEER
Nie podlegają zwrotowi produkty personalizowane, stworzone zgodnie z wymaganiami indywidualnymi klienta tj. na wymiar lub na życzenie klienta zaspakajające jego indywidualne potrzeby.
Jeśli otrzymałaś przesyłkę z towarem niezgodnym z Twoim zamówieniem, zastosowanie ma również procedura zwrotu. Jednak skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki na nasz koszt.
Prosimy o odesłanie produktu (najlepiej w oryginalnym opakowaniu) na nasz adres, wraz z dowodem zakupu, wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy, który można pobrać tutaj → (pobierz).
Nie przyjmujemy zwrotów nadanych DO NAS za pobraniem oraz do paczkomatu.
Formularz prosimy dołączyć do przesyłki również będzie nam bardzo miło i ułatwi cały proces jeśli prześlesz do nas email na adres: kontakt.meer@gmail.com z informacją dot. zwrotu np. scan lub widoczne zdjęcie formularza zwrotu. W tytule email wpisz: ZWROT
Zwroty odesłane bez formularza zwrotu nie będą rozpatrywane.
Nie wysyłamy powiadomień mailowych z informacją o otrzymaniu przesyłki zwrotnej – prosimy zachować numer nadania paczki.
Dokonamy zwrotu pieniędzy na konto lub, w przypadku wymiany, wyślemy nowy towar, w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania paczki. Pamiętaj, że wymiana towaru jest możliwa tylko w indywidualnych przypadkach, po wcześniejszej konsultacji z butikiem M E E R telefonicznie, mailowo lub poprzez kontakt w wiadomości prywatnej na social mediach butiku . Szczegóły danych kontaktowych znajdziesz w stopce strony www.meerbutik.pl Inne informacje dotyczące zwrotów możesz znaleźć w regulaminie butiku oraz w treści dokumentu polityki prywatności dostępne na stronie butiku MEER.Zwrot środków następuje zawsze w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki i zaakceptowania zwrotu zgodnie z jego warunkami.
Jeżeli zwrot produktu zostanie rozpatrzony negatywnie (ze względu na uszkodzenie produktu, pobrudzenie makijażem, oznaki użytkowania, prania lub odesłanie po wymaganym terminie), przekażemy na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, na koszt Klienta.
Zwrot towaru należy odesłać na adres:
MEER Aneta Tańska
ul. Wójtostwo 38
06-500 Mława
tel. 510474317
REKLAMACJE
Reklamowany produkt należy odesłać na adres:
MEER Aneta Tańska
ul. Wójtostwo 38
06-500 Mława
tel. 510474317
W przesyłce powinien znajdować się wypełniony formularz reklamacyjny i paragon/dowód sprzedaży/faktura.
Pobierz formularz reklamacyjny.
Każdy reklamowany produkt powinien być czysty i odpowiednio zapakowany żeby nie uległ zniszczeniu.
M E E R ustosunkuje się do każdej przesłanej reklamacji i żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z Nami.
Kontakt do Nas
Tel. 510474317 w godzinach 10:00- 14:00 pon-pt
IG @meerbutik
FB MEER Butik