Zwroty i reklamacje

ZWROTY

M E E R to zakupy bez ryzyka! Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt, nie przypadł Ci do gustu i jednak chcesz go zwrócić masz do tego prawo!

Produkty mogą być zwrócone lub wymienione w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.

Informujemy, że zwracane produkty nie mogą być:

– pobrudzone makijażem,

– ubrudzone/zakurzone,

– wyprane lub nosić oznak użytkowania,

– wadliwe, uszkodzone,

– pozbawione metek od producenta oraz metki naszego serwisu MEER

Nie podlegają zwrotowi produkty personalizowane, stworzone zgodnie z wymaganiami indywidualnymi klienta tj. na wymiar lub na życzenie klienta zaspakajające jego indywidualne potrzeby.

Jeśli otrzymałaś przesyłkę z towarem niezgodnym z Twoim zamówieniem, zastosowanie ma również procedura zwrotu. Jednak skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki na nasz koszt.

Prosimy o odesłanie produktu (najlepiej w oryginalnym opakowaniu) na nasz adres, wraz z dowodem zakupu,  wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy, który można pobrać tutaj → (pobierz).

Nie przyjmujemy zwrotów nadanych DO NAS za pobraniem oraz do paczkomatu.

Formularz prosimy dołączyć do przesyłki również będzie nam bardzo miło i ułatwi cały proces jeśli prześlesz do nas email na adres: kontakt.meer@gmail.com z informacją dot. zwrotu np. scan lub widoczne zdjęcie formularza zwrotu. W tytule email wpisz: ZWROT

Zwroty odesłane bez formularza zwrotu nie będą rozpatrywane.

Nie wysyłamy powiadomień mailowych z informacją o otrzymaniu przesyłki zwrotnej – prosimy zachować numer nadania paczki. 

Dokonamy zwrotu pieniędzy na konto lub, w przypadku wymiany, wyślemy nowy towar, w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania paczki. Pamiętaj, że wymiana towaru jest możliwa tylko w indywidualnych przypadkach, po wcześniejszej konsultacji z butikiem M E E R telefonicznie, mailowo lub poprzez kontakt w wiadomości prywatnej na social mediach butiku . Szczegóły danych kontaktowych znajdziesz w stopce strony www.meerbutik.pl Inne informacje dotyczące zwrotów możesz znaleźć w regulaminie butiku oraz w treści dokumentu polityki prywatności dostępne na stronie butiku MEER.Zwrot środków następuje zawsze w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki i zaakceptowania zwrotu zgodnie z jego warunkami.

Jeżeli zwrot produktu zostanie rozpatrzony negatywnie (ze względu na uszkodzenie produktu, pobrudzenie makijażem, oznaki użytkowania, prania lub odesłanie po wymaganym terminie), przekażemy na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, na koszt Klienta.

Zwrot towaru należy odesłać na adres:

MEER Aneta Tańska

ul. Wójtostwo 38

 06-500 Mława

 tel. 510474317

REKLAMACJE

Reklamowany produkt należy odesłać na adres:

MEER Aneta Tańska

 ul. Wójtostwo 38

06-500 Mława

tel. 510474317

W przesyłce powinien znajdować się wypełniony formularz reklamacyjny i paragon/dowód sprzedaży/faktura.

Pobierz formularz reklamacyjny.

Każdy reklamowany produkt powinien być czysty i odpowiednio zapakowany żeby nie uległ zniszczeniu.

M E E R ustosunkuje się do każdej przesłanej reklamacji i żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.


W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z Nami.

Kontakt do Nas

Kontakt.meer@gmail.com

Tel. 510474317 w godzinach 10:00- 14:00 pon-pt

IG @meerbutik

FB MEER Butik